Sunday, February 21, 2010

Senak!

Sedang senak mengejar deadline comic IPCC 2 Mac ini.Kalau tak siap grant kene tarik balik...fuh!sekarang ni aku bukan worries pasal duit tu saja tapi masa dan usaha yang aku dan para team yang terlibat dengan projek ni.Beratnya otak bila dipikirkan.Ada seminggu lagi nak settlekan sume ni.Dah la page2 akhir ni sumenya massive2 je artwork dia...ngan perang,mayat bergelimpangan dan kuda.....Fuh!Walau cemana pun aku kene gagahkan mental dan fizikal aku untuk menghabiskan karya debut aku nih.....Lama sudah aku mengidam komik sendiri...dan untuk berkongsi fantasi bersama ngan peminat komik kat Malaysia ni....Doakan aku dan kami.......Ok nak gi lunch dulu..pas ni sambung masuk gua balik...(silap aribulan 2-3 hari ni berkurung dlm bilik keje...tak tido sama ngan bini pasal nak siapkan keje...Hwaaaaa!!!)

No comments:

Post a Comment